När ömhet övergår i formalitet

Nedanstående text är snodd av min vän Melondoft. Texten är så himla bra att jag bad om att få sno den. Alla känner väl någon gång igen sig i detta. Tack Melondoft för att jag fick sno din text :)



"Puss puss" i varje avsked blev plötsligt "vi hörs".
Är det då man ska känna sig dissad kanske? Är det då man ska börja tro att det faktiskt är en själv det är fel på, med tanke på att detta skifte skedde efter en träff? Jag tar i alla fall åt mig.

Ska det vara så jävla svårt att helt enkelt bara kläcka ur sig "okej, det klickade inte mellan oss" istället för att bara sluta höra av sig. När "heeej :D" det första man man får direkt när man loggar in övergår till att man själv är den enda som tar kontakt, ja, det är då det är kört.

Så jävla typiskt.. jag hamnar fan alltid i den här situationen. Det får mig att börja förstå att det måste vara mig det är fel på...

Jag är så less på det här nu så det finns inte. När ska folk börja stå upp för vad de känner, och dessutom våga uttrycka det, oavsett åt vilket håll det gäller?!

Kommentarer
Postat av: Sandra

inget särskilt som har hänt... har bara haft för mycket inom mig som inte har fått komma ut senaste tiden plus att jag saknar Peter alldeles för mycket och känner mig alldeles för ensam.... :/ Varsego för lånet av texten. Anytime :)

2008-07-02 @ 22:50:12
URL: http://melondoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0