Mellosnack

Tillbaka på jobbet efter en fruktansvärd vecka... sjuk i influensa :/ Sällan jag varit så dålig. Nu laddar jag inför finalen i Mello i morgon. Tänker att det inte är så konstigt att Ace Wilders Busy doin´ nothing kom till final - den speglar ju ett Sverige vi blivit alltför vana vid. Personer som inte vill göra nåt, men ändå ha allt. Äta kakan och behålla den. Inte jobba men inkomst som en diplomat. Nej fy vad jag ogillar såna människor.
 
Vad tror jag då om Mello i år. Tycker ingen låt är klockren. Tror att en ballad borde vinna, det känns som att det är balladernas tur nu. Men Sanna känns inte hundra som vinnare? Låten var ju rätt tråkig? Alcazar låter som de alltid gör. Helena P gör mest schlager i år, men jag tror inte hon vinner. Jag hoppas faktiskt lite på henne. Så länge inte Yohio vinner, det är ju inte ens bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0