Prioriteringslista

Vad jag borde prioritera:

-en hårklippning. Håret växer som gräs, det är snart ett halvår sedan jag klippte det sist. Luggen är alldeles för lång. Jag tog och slängde i lite toning för två veckor sedan, bara för att känna mig lite fräschare.
-massage. Behöver man specificera? Det e ju najs!
-nya gummistövlar. Vill ha ett par coola men de är alldeles för höga för mina ben.
-julkorten.
-sonens album. Har inte börjat med det än och han fyller snart ett. Pysselrummet är ju färdigt nu!
-Ellinors brev. Dåligt samvete.
-planeringar till mina elever för hela terminen. Just nu har de fått några veckor i stöten. Jag jobbar på.
-lunch. Jag e hungrig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0