Caffe latte-morsa, no no

Alltså. Jag springer inte på caféer med mitt barn. Han får inte vara med på Gekås. Han får vara med på typ Kappahl o Lindex i stan när vi ändå är i stan o han antagligen sover nerstoppad i sin vagn. Jag är inne max 5 minuter och sen ut igen. Jag är noga med att tvätta händerna och tycker att det är skönt att folk inte hostar ner i vagnen. Jag är inte rädd för att mitt barn ska bli sjukt, men jag har respekt för virus som till exempel RS. Jag är inte rädd för att träffa andra människor, men jag anser inte att ett café är en bra plats att utsätta nyfödingar för. Jag uppskattar BVCs satsningar på mammagrupp och babymassage. Jag uppskattar att få vara frisk och jag uppskattar en glad unge som inte flängs runt. Man gör hur man vill, men jag har valt min väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0