Lista över 2012

Mitt 2012
 
Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?
Jag blev gravid och fick en son!

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag ger inga nyårslöften.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp

Vilka länder besökte du?

Halland, Småland.... ;) Skämt åsido. Vi semestrade i Sverige.

Vad fick dig att må bra?

Min livssituation
 
Är det något du saknat 2012 som du vill ha nästa år?
Mer tid?!
 
Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
13 november när min son såg dagens ljus!

Vad var din största framgång?
Att övervinna min förlossningsskräck

Största misstaget?
Hmm?! 

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte mer än högt blodtryck

Bästa köpet?
Får ju absolut bli vårt hus.
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Huset och saker till sonen (barnvagn tex).
 
När kände du att du verkligen levde?
Sonens födelse är självklart den starkaste positiva dagen/upplevelsen på hela 2012, så jag skriver den.
 
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om året som gick?
Oj. Det var svårt. Alltid? Klurar vidare på den.
Var du gladare eller ledsnare 2012 jämfört med tidigare år?
Jag hade en underbar son/dotter att se fram emot, så jag var absolut gladare pga detta. I övrigt som vanligt tror jag nog.
 
Vad önskar du att du gjort mer?
Utnyttjat sista tiden i Borås bättre än vad jag gjorde. Jag försökte verkligen uppleva "allt" men jag hann inte.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig
 
Favoritprogram på TV?
TV? Är det det man somnar till?

Bästa boken du läste?
Verkligen ingen aning!
 
Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Jag fick bara sånt jag önskat mig!

Vad gjorde du på din födelsedag?

Var i Skåne. Besök av svärisarna. Firande med familjen, svärisarna o mormor. Bakade tårta.

Hur tillbringade du julen?
Vi frade julafton i vårt hus med hela Ms familj (totalt 15 pers). Annandagen o framåt med min familj.
 
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja.

Hur skulle du beskriva din stil 2012?
Jag såg ut som vanligt jag, om än liiiite tjockare!
 
Vem saknade du?
Familjen.
 
Blev du kär?
Självklart.
 
Berätta om en värdefull läxa du lärde dig 2012.
Jag ska inte lägga ner en massa energi o tid på mitt jobb, eftersom detta tycktes onödigt.

Årets motto:
Allt löser sig.

Årets besatthet:
Craving skulle jag vilja säga. Cocktailtomater. Konstant i 9 månader. Nu äter jag det mycket sällan.

Största nyheterna:
Sonen. Huset. Estelle föddes. Amerikanska presidentvalet. Naturkatastrofer.

Största rädsla:
Förlossningen.

Vad vill du med 2013:
Leva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0