Vi finns

Ja, jag vet, det har gått för lång tid igen. Vi har haft väldigt kasst internet sedan vi flyttade hit (mobilt). Nu har vi sedan igår riktigt grymt internet! Så nu har jag inga ursäkter längre, förutom att datorn håller på att avlida (fast den har typ 45 liv uppenbarligen), till att inte blogga. Faktum kvarstår dock att jag prioriterar annat ;)
 
På söndag ska han döpas min lille guldklimp :) Vi ska strax iväg o handla all mat. Det blir smörgåstårta o moussetårta (det ska inte bli som vid testet). Korv med bröd till barnen.
 
Sedan sist har vi målat om i hallen o på klimpens rum, köpt lite nya möbler och bestämt oss för vilket vitrinskåp vi ska köpa. Så mycket mer händer inte i mitt liv (förutom A då), men vad gör det??? ;)
 
Ha en bra dag alla goingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0