Nervöst

Om mindre än en timme börjar mitt seminarium till min distanskurs (svenska som andraspråk, Falun). Jag har sett fram emot det i flera månader, och nu är jag pretty nervös. Det är en helt ny värld med föreläsningar o seminarium över nätet. Just nu verkar det som om de två första delkurserna går parallellt, jämna veckor den ena kursen och ojämna veckor den andra, men på samma tider. Jag försöker verkligen vara förberedd, men jag vill ju vara superförberedd så det är väl därför jag är nervös... Nåja, det går finemang tror jag.
 
Igår vikade jag igen, det är schysst när man har 5 min promenad till jobbet och slipper planeringstid och annat ;) Denna månaden blir det åtminstone fyra vikarietillfällen, passar mig bra just nu.
 
Dags att fixa lite käk så att magen är mätt och belåten innan kursen drar igång! Ha en najsig dag alle Leute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0