Kockarnas kamp

Ser ni Kockarnas kamp? Jag gör! Så klart! Det är inspelat i grannhuset, och mina föräldrar ägde huset innan. Uthyrningen ligger bara 600 meter bort, och kockarna har minsann gått på vår väg ;)

Mina favoriter i Kockarnas kamp är Stefano och Paul, och har varit det sen starten. Attans att Paul åkte ut förra veckan. Inte bara för att han är trevlig att titta på, han verkar även oerhört säker i köket. (Jag tyckte dock att det var lite skönt att Mannerström åkte ut så tidigt, hans attityd var too much för min del.) Tommy är också väldigt mysig tycker jag. Ser ut som en mysig nallebjörn liksom, hehe.

Vem vinner tror ni?
Stefano eller Tommy?
 
Jag satsar på Stefano. Känns som ett säkert kort, även om jag tycker att Tommy visat att han är väldigt duktig. Det är precis som att man tycker att Stefano är en vinnare, innan man sett vad Tommy presterat. Svårt det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0