Hemtenta

Jag sitter och kämpar med min hemtenta i en av de två kurser jag läst nu under hösten. Den andra hemtentan skulle vara inne förra torsdagen, trodde jag. Jag skickade i den på tisdagen och var nöjd med det. Nu skulle den helt plötsligt inte vara inlämnad förrän igår. Jaja, skit samma.
 
Hur som helst, sista uppgiften nu då. Sista av de totalt tre på lika många veckor... Och så här det - jag har kört fast. Totalt block i skallen. Ingen motivation eller inspiration. Jag trodde att det skulle vara en hederlig tenta med frågor, tji fick jag. Vi ska göra en utbildningsdag! Utöver planering o eget föredrag har vi en massa förhållningsorder att följa, till exempel antal ord (vilket retar gallfeber i mig). Jag tyckte först att uppgiften verkade rolig, men ändrade mig snabbt. Jag har suttit i fyra dagar och har hunnit ungefär halvvägs. Inlämning onsdag natt. Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0