Bokstavsmobil

Just nu sitter jag på nätet o letar bokstavsmobil till barnvagnen. Hittat denna sida. Någon som vet något annat ställe där man kan beställa ifrån? Eller är någon så snäll o syr en egen åt mig?! ;)
 
I helgen var vi i Skåne. Det var verkligen välbehövligt att inte göra nåt, i stort sett. Jag var på fest ett par timmar på lördagskvällen hos Tess som fyllt år. Pappa o M lekte med traktorerna under tiden, haha. Blev lunch med familjen och mormor på söndagen. Vi fick gardinprover med oss hem (mormor har tagit på sig uppdraget att virka våra nya källargardiner, schysst!) samt en jättefin filt som hon virkat åt bebis. Den var verkligen helt underbart fin! På hemvägen körde vi om Ikea i Malmö. Fan va rörigt det var där. Ingen struktur tyckte jag. Nej, usch o fy! Vi tyckte båda två att det var riktigt jobbigt... Blev 2,5 timmar där trots allt och vi fick med oss det vi skulle, tex:
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0