Bilder från mitt pysselrum

I vårt hus har jag fått ett eget rum, för pyssel. Där får jag ha kaos, bara det är snyggt i resten av huset ;) I förra veckan fick jag äntligen i ordning rätt så ordentligt och nu kommer lite bilder.
En del av mina glitterlim. Jo då så att ehhhh..
Allt uppdelat och strukturerat i lådor. Lite läskigt e det allt hur mycket saker jag har. Bokhandeln i stan har ungefär en sjättedel av detta.
De sakerna jag använder vid i stort sett varje pysseltillfälle hänger i en sån här.
Mina ungefär 7000 brevpapper, insorterade efter kategori. Fortfarande ligger det en ordentlig hög som ska räknas och sättas in.
 
I onsdags beställde jag från PY Hobby, i fredags kom paketet! Det innehöll bla färdigvikta kort med kuvert, i år är det snabba julkort som gäller. Prototypen är färdig och så fort jag gjort färdigt en skoluppgift ska jag försöka hinna göra färdigt korten.
 
Det är inte någon hemlighet att jag är oerhört trött, och att plugget tar oerhört mycket tid. Jag kämpar på!
 
 

Kommentarer
Postat av: Prralin

Jag vill minnas "någon" som för några år sen sa, om scrapbooking: "nä det verkar så dyrt, så det är inget för mig". Kanske låg det något i det. ;)

Svar: det kan väl inte ha varit jag?! :)
eisblume.blogg.se

2012-10-08 @ 18:25:02
URL: http://www.prralin.com
Postat av: Malin

Ja, herreguuud va mycket saker du har!! Kan ju jag säga som rensat skoningslöst i omgångar och faktiskt bara har sånt kvar som jag verkligen använder de få gånger jag verkligen pysslar... ;)

2012-10-08 @ 22:54:48
URL: http://gottoblandat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0