Jahapp

Har ni träffat på nån som går ner i vikt istället för upp under graviditeten? Jupp, så är fallet här. Denna veckan har jag gått ner 2 kilo. Fråga mig inte hur, tycker att jag ätit alldeles för mycket (kroppen laddar, hungrig varannan timme).

Det är månad D. Månaden då vi ska bli en familj. Det är en dryg vecka kvar till beräknad födsel och nu är jag trött o less. Det har jag iofs varit i ungefär 3 veckor, men tycker det blir mer suck på mig för varje dag. Nu tycker tom M att det är jobbigt att vänta längre.

Igår försökte jag med projekt baka ut bebis. Det blev linfröbullar o kanelbullar. Vad hjälpte det mer än att frysen blev full och att det doftade mums filibabba? Min syster tyckte att jag skulle ta kaveln o sätta på magen o trycka ut bebisen. Min barnmorska undrade vad hon jobbar med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0