Rösen

Här sitter jag på jobbet och är rösen. Rösen är alltså frusen. Sytligt är också ett bra ord. Det betyder äckligt. Nu vet ni det. Hur som helst är jag lite rösen. Intressant va? Menar det. Haha.

Hur som helst har jag precis ätit lunch. Rester från världens enklaste middag igår. Bacon, svamp och krossade tomater/pastasås på tomater, servera detta med kokt, färsk pasta. Tar ungefär en kvart och är perfekt matlådemat :D

I fredags blev det färdigt vem som ska ha min lägenhet, och det känns perfekt att det redan är uppordnat. Snabbt gick det, bara man är på dem. Passade på att boka slutbesiktning med min bovärd redan när han var och kollade på lägenheten. Fanns ingen idé att vänta enligt mig.

Nu ska jag kila till salen o ha tyska med niorna. Genitiv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0