Dan före dan före mellodan

Wihooooo! På lördag är det mellofinaaaaal! Jag har Loreen som favorit, haft det ett bra tag. Jag var så säker på att Sean Banan skulle komma till final i lördags, så säker att jag TILL OCH MED röstade på Thorsten Flinck! Har ni hört?? Det trodde jag väl aldrig. Men det innebar att jag slapp bananen och jag jublade i soffan (Stackars svärmor fick stå ut med mitt ältande hahaha) när Thorsten gick vidare.

Som sagt, på lördag e det mellodags. Heja Loreen! Jag ska försöka mig på en gissning av hur det går... Nu säger jag inte att detta är vad jag vill. Min lista kommer efter.

1a blir Loreen. Det verkar alla vara överens om. Tack!
Silvret knips av Danny (tack vare mina elever/fd elever som kommer att slösa mobilpengar på honom, haha), och bronset går till Ulrik Munther (tack vare en annan klunga elever).
Plats 4 är Mollys, och 5 Lizas. Ranelid blir sexa, Flinck sjua, David åtta, Top cats o Dead by april slåss om sistaplatsen.

Min önskelista:
1. Loreen
2. Molly
3. Liza
4. Dead by april
5. Danny
6. David
7. Top cats
8. Ulrik
9. Ranelid
10. Flinck

Det är det jag tror nu. Det ändras nog fram till lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0