Besiktning av lägenheten del 1

Seriöst liksom.. Jag sade upp lägenheten i måndags förmiddag. Lämnade tider som jag kan ha besiktning på, bovärden skulle ringa och boka tid snarast, då besiktningen ska vara gjord inom 10 dagar. Igår kväll hade han inte ringt/mailat så då mailade jag. Idag på förmiddagen ger han mig ett förslag på om drygt 2 veckor??? Ehhh...

Jag skrev tillbaka att detta inte var aktuellt då jag har utvecklingssamtal from vecka 12 och därmed jobbar 7.30-16.30 varje dag under två veckor. Ger honom en morgontid, kl 7.30. Nej, då ska han lämna sina barn på den tiden (det förstår jag) och o sen vill han ge mig dåligt samvete för att han inte hört av sig o anser sig vara uppbokad o att han måste avboka andra tider. Det e väl knappast mitt problem???

Sista budet är på fredag 14.30 (dvs i morgon) "även om det innebär att jag måste boka om andra tider!" Jag har redan gett honom förslag på att han kan komma i morgon efter lunch, varför skulle han tvunget ha kl 14.30 om han var uppbokad då?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0