Long time...

Ytterligare två veckor har gått utan en blogguppdatering. Det borde innebära att jag har ett liv, haha. Kort sammanfattning av de senaste två veckorna kommer här.
 
-Haft födelsedagskalas. Fick en massa bra saker, bla badrumsvåg, trädgårdsredskap, skottkärra osv.
-Haft grillfest med några fina vänner.
-Kiviks marknad samt Tomelilla marknad.
-Varit och kollat till vårt (snart iaf) hus. Insåg till min glädje att vi har en blå hortensia i trädgården! Dessutom mycket björnbär, vindruvor, rabarber samt ett körsbärsträd. Lycka!
-Varit på stranden, badat. Dessutom tjuvbadat i bassängen på kvällstid. Busigt ;)
-Röjt i trädgården DJUNGELN med stort D! Jag säger bara shiiiiiiit vad vi röjt! Sågat ner buskar och annat som enligt mig stod i vägen. Är riktigt nöjd att jag orkat så mycket som möjligt, under rådande tillstånd.
-Byggt vindskydd, så nu är trädäcket inramat och fint.
-Varit på Sagas 1 årskalas idag.
-Strosat runt i Simrishamn med min fina sambo.
-Bakat, både bröd, bullar och tårtor.
-Umgåtts och bara varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0