Tulpaner

Inte nog med att jag köper tulpaner varje vecka (är inne på tredje omgången), nu har jag utrustat mitt vardagsrum med tulpangardiner :D




Ja, jag vet att jag sade att de röda gardinerna (som jag för övrigt älskar!) skulle få hänga där ett bra tag, men så var det ju det här med rea. Det liksom kliar i fingrarna på mig. Första två gångerna jag tittade på gardinerna kostade ett styck tvåpack (hur kul låter inte det?!) 50 kr. Nej, tänkte jag, jag ska inte ha nya gardiner, även om de är billiga. Tredje gången kostade de 25 kr för ett tvåpack. Då insåg jag att detta kan jag bara inte missa. Sagt och gjort, nu hänger de här och rummet ser härligt vårigt ut.

Ute har vi snö och det är ca 5 minusgrader. Jag har varit ute på promenad redan, och ska alldeles strax lägga mig i badet med en god bok och en ansiktsmask tror jag minsann :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0