Inte igen...

Tror ni inte att han gnäller igen?!
I morse började han direkt: "Idag är jag stressad" sade han, med världens smile.
Jag svarade väl med ett ungefär "Jaha du".
"Ja, du vet den där lektionen..." och så drog han historien om hur synd det är för honom, för han är ju sååå stressad.
Jag svarade återigen att jag inte kan hjälpa honom, och att jag nu måste kila till en lektion som jag behövde ta för att täcka upp för frånvarande lärare. Då tystnade han och sade "oj, då har du verkligen fixat dig en långdag idag då".

Inte nog med det.
I morse gick han in till Lollo och frågade om hon hade ändrat schemat enligt vad som kommit överens om? Lollo meddelade vänligt med bestämt att det visste hon ingenting om. Då förstod han att det inte gick hem där heller.

Vad är problemet??? Jag har sagt nej, nej, nej och åter nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0