I´m back

Did you miss me?
Nä, tänkte väl.

Å favvobiblo-Sara, har du saknat mig! ;) Schysst :)

Jag är hemma nu, efter 10 dagars påsklov. Riktigt gött. Lugnt har det inte varit direkt, vi har haft saker att göra mest hela tiden. Vi har varit i Fbg och i Skåne. Vi har letat påskägg, grillat, ätit gott, lekt med Hugo o Melvin, spelat spel med Felicia o Gustav, umgåtts, kollat på hus, planerat flytten, fixat på uthyrningen osv osv.

Nu ska jag se till att packa upp alla kläder ur resväskan, bädda sängen samt mentalt förbereda mig för ytterligare en veckas jobb.


Kommentarer
Postat av: sara

Har gråtit varje dag men är nu glad att du är tillbaka!

2012-04-17 @ 12:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0