Felicia 10

Idag tog jag mig till simarenan för att simma några vändor efter jobbet. Skönt så klart. Hemma blev det stuvade makaroner (älskar att det finns laktosfri mjölk!) med hemlagade köttbullar. Mums.

Efter det satte jag mig och fixade ett kort till Ms brorsdotter Felicia, som fyller tio nästa vecka. Stora tjejen nu, hon har bäst hand om kusin Melvin av oss alla :) Nu hade jag ju tänkt att kortet skulle vara rosa.... men tja, lite rosa blev det och ett kort helt i annan stil än vad jag brukar göra.



Det är starkare färger på kortet egentligen...
Hur som helst är mönsterpappret tvåfärgat, använt båda sidorna till kortet. Ingen aning om var jag har köpt det... Kanske i nåt utförsäljningspaket från Magnolia, skulle tro det. Sifforna och stämplarna är från Forma Hantverk (RIP!), likaså glitterlimmet på figurerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0