Yoghurttest 1 - Yoggi fri blåbär & banan



I helgen har vi testat lite yoghurtsorter. Eller rättare sagt så hade jag testat dem innan i veckan, men nu tvingade jag M att också testa :P

"Fri från tillsatser. Bara yoghurt, frukt och socker". Blåbären är hela, vilket jag anser vara ett plus. Jag anser att yoggin är för söt (pga sockret). Yoggin i sig är full av smak. I början märker man inte av bananen, men efter någon sekund tar banansmaken över. M älskar blåbär, så han märkte tydligast av banansmaken.

Socker. Heff. Me not lajk. Gör en yoghurt med i stort sett inget socker! Tycker det är trist att de inte satsade på en yoggi fri från tillsatser och utan en massa socker...

Båda anser att denna yoggi trots allt är helt okej, och kan tänka oss att äta den igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0