Ofokuserad

Fem dagar i rad har jag motionerat nu. Det märks. Mina ben är som spagetti! I morgon får det allt bli en vilodag! Jag behöver i och för sig plocka undan och fixa inför helgen, så alltför mycket vila blir det väl inte.  

I lördags gick vi på Bohus fästning i 1,5 timme. Det gav mig träningsvärk i muskler jag inte trodde jag hade! Dessutom promenad på en timme på kvällen. I söndags och måndags buggade jag. Igår simning. Idag bugg igen. Jag var totalt ofokuserad, det gick inte bra... Dan undrade var jag höll hus, för hjärnan var inte på buggträningen. Antagligen beror detta pga det som hände på jobbet innan idag. Kanske också för att tempot på låtarna var slow, och alla i gruppen inte ville höja till snabbare tempo. Sista kvarten blev jag dock hyperfokuserad och då körde vi järnet!! "Nu känner jag igen dig" blev kommentaren av min danspartner ;). Avslutade med bästa bugglåten - Dra dit pepparn växer! :)

I bilen hem konstaterade vi att vi vet nog det mesta om varandra, i alla fall om just nu-livet. Vi är ju oerhört in på varandra flera timmar i veckan, så det är inte konstigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0