Min tisdag

- Blev återigen kallad rasist för att jag tillrättavisade två elever (varav den ene är svensk). "Är du rasist eller?" är det enda som gäller hos oss just nu verkar det som... Oavsett härkomst.
- Har bara lektioner på fm, efter lunch planeringstid.
- Efter lunch invigde jag nya hemkunskapsköket med att baka 120 muffins till DISA på torsdag.
- Simmade efter jobbet.
- Tvättat 5 maskiner tvätt.
- Bakat bröd.
- Började steka korv till middag. Ångrade mig och ville inte ha korv med bröd. Gjorde korvstroganoff istället.
- Fixat matlådor med korvstroganoff och ris.
- Försöker hitta en lämplig resa till Hamburg.
- Laddar för att övertyga min käre chef om att jag ska få gå på bokmässan, kosta vad det kosta vill. Det är tyskt tema, vem är mer lämplig då?
- Längtar till lönen om två veckor. Jag är pankare än pank.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0