Bästaste

Min kompis John, han är en himla go kille han! Utan att han märker det så får han folk i omgivningen att må bra, och ha kul även om livet ibland känns lite surt. Han är helt enkelt bästaste John. Igår till exempel hände detta:

Jag: Jag begriper mig inte på det manliga släktet. Inte ett dugg begriper jag mig på er!
John: Jag begriper mig inte på mig själv i alla fall... så jag kan tyvärr inte hjälpa dig...
(han menade i alla fall = alla gånger)
Jag: Vad gullig du är!
John: Öh... tack :) antar jag :)


Nu ska jag strax åka o bugga med bästaste Johan. Dan har barnen och kan inte komma ifrån. Schysst av Johan att ställa upp på en timmes bugg med mig o sen sin vanliga lindyträning. Han hade inte ens behövt träna med mig. Han gör det av ren vänlighet. Bästaste som sagt.

Tack vare dansen har jag fått några av de bästaste vänner som finns. Tack dansen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Förstår du dig inte ett bugg på dem! Skickligt! Jag förstår inte ett dugg jag....

2011-09-07 @ 08:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0