Välkommen Jolie!

Tristan har blivit storebror! :)
Det gick undan, två timmar efter att vattnet hade gått var Jolie ute!
Jag hoppas att mitt paket har kommit fram, om inte så får du blunda nu Linda ;)


Tyckte att själva pappret var så fint att jag inte ville ha så mycket dekoration. (Tack för pappret, Kajsa!!)

Eftersom att jag fick veta att det var en tjej ganska tidigt, så kunde jag handla på mig presenterna innan hon föddes. Jolie fick en likadan body som Saga, röd och vitrandig. När Tristan låg i magen var vi så säkra på att det var en pojke att jag faktiskt hade köpt hans presenter innan. Jag minns att jag ska till Linda att Nu får det banne mig bli en pojke, jag har fixat presenten ;) Tristan skulle så klart ha ett storebrorspaket. Han älskar ju allt som går på fyra hjul - traktorer, bilar, lastbilar, gräsklippare, lastare und so weiter. Tror att jag lyckades bra med mitt köp ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0