Inferno

Idag har jag varit hos fina Elin och fått massage. Tror minsann hon knådade i 45 minuter och mina skuldror var värst denna gång. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJ vad ont det gjorde! Det är väl märkligt att man inte har ont innan man går dit, men under massagen märker man hur spänd man är! Hur som helst gjorde det gott, och jag mår finemang :)

På hemvägen körde jag förbi Lidl (ligger nära Elins hus) och tänkte att det var längesen, jag går in. Köpte bla trepack vitlök för tio spänn. Super. Jag köpte en sån pizza för ugnen också. Femton spänn kostade den. Lät mumsig - peperoni, salami osv... Jag råkade dock missa att pizzan inte var hot, inte very hot, utan inferno!!!! Helvete vad det brann i munnen vill jag lova! Tre tuggor, sen åkte pizzan i soppåsen. Så här ser den ut, om ni vill ha en brinnande mun:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0