Blomkrukekort

För någon vecka sen var jag inne på Creativicas blogg och hittade detta!
Bestämde mig givetvis för att testa, och har nu gjort 3 st helt klara. Två av dem ser ut så här:

Det rosa fick Lollo, assistenten på vår skola, eftersom hon alltid ställer upp och alltid är go o glad kexchoklad. Det blåa fick mamma till mors dag (tillsammans med lite lotter). Det tredje färdiga kortet stod på Kiwi-Biblo-Saras skrivbord när de kom hem från USA innan i veckan (glömde fota det...).

Vår ena rektor är homosexuell, och tyckte att kortet till Lollo var fjolligt. Hmm.. var han rätt person att uttala sig?! ;) (tycker om dig ändå J!)

(Ja jag vet, jag slant med min favvo-stans på Lollos kort... Orkade inte göra om, och det ska synas att det är hemmagjort!)

Kommentarer
Postat av: Kada

KUL att du inspirerades att göra egna, tack för att du visar dem! /Kada

2011-05-28 @ 16:23:36
URL: http://creativica.wordpress.com
Postat av: Sara

Kom trött till jobbet och möttes av ett jättefint kort! Blev mycket piggare då!

2011-05-30 @ 13:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0