Utvärdering av målen för mars

Mina mål och förväntningar på mars månad var:

* Köpa en ny kofta. Den har jag ramlar snart sönder ;)
Check! En grå blev det trots att jag ställt in mig på en svart. Ibland får man helt enkelt gå ifrån sina principer :)

* Gå fortsättningskursen på buggen (mars-april).
Idag är gång 5 av 7. Jag e grym ^^

* Hälsa på Maria & Leo
Blev ett besök för 2 veckor sen. Äntligen.

* Få rätt med blodtrycket. Ska dit på återbesök mm.
Verkar vara bra?? Ligger stabilt nu iaf.

* Fortsätta läsa lika mycket som nu.
Oh yes. Läser så ofta jag kan.

* Simma minst 2 dagar i veckan.
Första hälften av mars månad var jag sjuk (feber och förkyld), men sedan jag blev frisk har det blivit både två och tre besök där i veckan. Gött!

* Få helgbesök av K & O
Tyvärr inställt, då O fick veta att han ska börja jobba i USA. Detta fick han veta med två veckors framförhållning... K kommer däremot upp om ngn vecka.

* Umgås med vänner
Har gått bra trots sjukdom och inställt helgbesök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0