Leo, bandy & bugg

Idag har jag varit i Varberg hos Maria och hälsat på henne och hennes goding Leo, nu två månader. Äntligen säger jag - jag har ju varit sjuk, Leo har varit sjuk, Marias bil har varit sönder osv... Hur som helst så begav jag mig mot Varberg före lunch, framme strax före halv tolv. Träffade även Marias mamma Rosmarie, bror Martin och hans sambo Jenny och deras barn Casper (5) och Filip (3). Jättetrevliga och mysiga allihop. Casper ville spela bandy med mig, så det gjorde vi. Casper vann med 24-12, typ. "Nu blev det straff, Jenny!" "Jahaa, ja du e domare Casper, du kan det här, det kan inte jag." ;)

 
Här gör vi oss redo ;) och till höger ser ni Casper & vår bandyplan, haha.

Leo ja, en riktig goding. Världens finaste Leo helt enkelt. Jag satt med honom en timme först, innan Casper skulle spela bandy med mig. Matade honom och han var så nöjd så. Hela dagen var han väldigt nöjd och på bra humör. Jag hade köpt en body med dinosaurer på, coolt va? Coola killen liksom ;)
(Ja, jag tänker på vad jag köper till bebisar/barn. Jag tycker dock att det är hysteriskt med uppdelningen av så kallade killkläder och tjejkläder. Vill en unge ha en tröja med en katt på ska han väl få det, även om denna räknas till tjejavdelningen? Det tråkiga är när man ska köpa neutrala kläder, är att dessa oftast endast finns i vitt, beige osv. Boring!)

Jag & finaste Leo.


Ikväll var det då dags för bugg. Jag var laddad eftersom jag var sjuk förra gången. Gick bra idag, kände mig dock lite osäker i början? Fattar inte varför, jag har ju buggat förr ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0