Bäckebol

Igår åkte jag & Claes till Bäckebol och gick på Bauhaus och Ikea. Claes renoverar tvättstugan, så han skulle ha både ditten o datten på bägge ställena. Jag skulle ha förlängningssladdar och lite saker till uthyrningen. Förlängningssladdarna var slut (så klart) så jag handlade inte direkt nåt till mig själv. Hittade en tulpan i kruka för 9 spänn. Har redan en blomma på g :) Vad köpte jag mer? Klädvårdsrullar och en vit badrumsmatta. Igår var det Classe som stod för inköpen, haha.

Såg till att inviga mitt företagskort igår, vilket innebär att jag slapp betala. Allt kommer på faktura. Inte helt tokigt. 6% lägre pris har man oxå tydligen. Inte mycket, men vadå?! :)


Fick ingen bra bild, men denna får duga. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0