Jag är...



På DISA-kursen skulle vi i slutet av första dagen skriva ner 2 positiva egenskaper om varje gruppmedlem. Sedan skulle man berätta för de andra hur man uppfattade dem, och de skulle skriva ner egenskaperna. Fick man samma egenskap två gånger skrev man det två gånger osv. Efter det skulle man resa sig upp och säga Jag är... och sedan läsa alla upp positiva egenskaper högt.

Här uppe har ni mina egenskaper. Stämmer bra, tycker jag. Om jag får säga det alltså. Antijantelagen helt enkelt! Vi arbetade en del med just att få verktyg om att få tjejer att släppa jantelagen.

Det där med musikalisk... hmm... I presentationen om mig berättade K att jag buggar/dansar mycket, därför tyckte de andra att jag var musikalisk. Yeah right ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0