Dagen idag

Idag vaknade jag strax före åtta. Kände mig lite hängig och trött i förmiddag, men det gick över till lunch. Tack och lov. Vill inte bli sjuk nu! Vi åker ju på torsdag!

Jag har hittills ägnat mig åt att städa mina kökluckor, varit på promenad, simmat, bakat tre kladdkakor till midsommar, skrivit inköpslista tills i morgon när jag och Cizzi åker och handlar, lagat mitt linne och hämtat ner madrass och annat som behövs i midsommar. Kladdkaksreceptet är så pass enkelt och resultatet blir bra, så jag lägger upp det som ett eget inlägg efter detta.

I morgon blir det alltså till att handla och på eftermiddagen ska jag tvätta. Kanske läge att packa också? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0