Dansbandsveckan

Nu har stora delar av mitt härliga dansgäng åkt till dansbandsveckan i Malung. Jag måste säga att jag är avundsjuk. Jag vill oxå uppleva det som "alla" pratar om. Jag tror att det hade varit bra för mig att vara iväg en vecka så. Jag är feg när det gäller att bjuda upp, men tänker att om jag "känner" folket lite så blir det enklare. Jag har redan funderat ett tag på att åka dit nästa sommar. Det som känns "surt" i detta är att dansbansveckan är vecka 29. Vecka 29 är marknadsvecka i Skåne - det är då det händer, man träffar folk man "aldrig" ser annars osv. Dessutom fyller jag år vecka 29, och jag tycker om att fira min dag med min familj och släkt. Nu när jag sitter här och skriver känns det som att de där två sakerna (födelsedagen och marknaderna) kan kvitta, jag vill gärna vara i Malung. Födelsedagen kan man ju fira var som helst, eller hur? Nåja, jag har ett par månader på mig att bestämma mig om nästa år. Till dess njuter jag av att mitt 30-årsfirande blev så bra :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Klart du ska åka till Malung!! vi var bara förbi en em ifjol o det är verkligen nån speciellt med dansbandsveckan. Om du åker dit ska jag dessutom garantera att jag ska se till att vi äntligen ses IRL. Malung är ju faktikst bara en timme från oss! :)

2011-07-18 @ 17:12:07
URL: http://gottoblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0