Bröllopskläder

Jag ska på bröllop i höst. Jag är inte den som gillar att vara ute i sista minuten, och har letat klänning ett tag. Självklart är det svårt när det mesta i affärerna just nu är blommigt och pastelligt. Idag hittade jag en supersnygg Vilaklänning, dessutom på rea :) Tjoho, jag slog till direkt!


Till klänningen ska jag ha en svart bolero. Det som känns bra med denna klänningen är att den är väldigt användbar - bröllop, dop, student osv. Riktigt nöjd är jag i alla fall!

Idag tänkte jag, Caroline & hennes lilla Emilia åka till Torpa stenhus, men vädret var så ostabilt så vi höll oss i stan och kollade på rean.

Igår var jag hos Elin som fixade mina ögonbryn och gav mig massage. Det var 5 veckor sen sist, och jag tror inte att jag ska låta det gå mycket längre emellan gångerna, jag behöver verkligen massagen. Är sjukt spänd i nacken och nedre ryggen. Efter det for vi in till stan, såg September och röjde till Willez.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0