Vinstdag

Inte nog med att jag vann hos Petra, jag har även vunnit två basketbiljetter till en match i februari :) Najs! Jag ska få se min första "riktiga" basketmatch. Ska bli skoj :) Extra skoj är ju så klart att jag jobbar med coachen och har en fd elev i laget. :)

Riktig vinstdag idag alltså! Kul att jag ska få prova på lite nya hudprodukter, behöver verkligen prova ngt nytt.

Jag har ju glömt att berätta att jag var hos läkaren förra tisdagen, och mitt blodtryck var riktigt bra! Återbesök i mars och inga tabletter tills dess. Jag kände mig oerhört avslappnad med min nya läkare, hon var så engagerad och ville mig väl. Tryggt.

Nu är det handboll som gäller! Vinkelivink!

Kommentarer
Postat av: Una

Då skulle du köpt dig en trisslott också, så hade du säkert vunnit på den med :P

2011-01-26 @ 19:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0