Vårkänslor!

I onsdags var jag på shoppingtur. Har ju fått lön o den måste handlas upp, haha. Köpte iaf något jag aldrig trodde jag skulle göra - gröna gardiner! Total kostnad för 2 fönster blev 90 kr, Jysk. Resultatet:


(Inget höjdarfoto, men det får duga så länge! Filten är oxå ny and I love it.)

Dessutom valde jag att köpa tre olika lökar (scilla, pärlhyacint, krokus) i krukor, ska bli mysigt när de blommar. Letade förtvivlat efter mitt silvriga underlägg... men hittade bara mitt svarta. Insåg sedan att det silvriga numera tjänar som fruktfat på mitt skrivbord på jobbet. På jakt efter lite nya nu då :)



Önskar er alla en trivsam fredag, trots snön som föll i natt/faller i Borås.

Kommentarer
Postat av: Sara

Snyggt! Har en likadan filt!

2011-02-04 @ 11:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0