Ny vinterjacka

Idag har jag äntligen köpt mig själv en ny vinterjacka! Ja, jag har en snygg jacka som det är, men den har hållt i tre säsonger. Jag tvivlar på att den håller så länge till. Har letat efter en ny ett bra tag. Ville ha en Didrikson, röd, gärna med päls i luvan och reflex där bak... ;)

Hittade en fin, Haglöfs tror jag, idag. Den kostade 4000! Fyratusen för en vinterjacka! Gulp! Vågade inte ens prova den, för om den satt snyggt hade jag fått nån form av ångest för att jag inte haft råd med den.

Det blev hur som helst ingen Didrikson, utan en från Weather report (tror jag). Den liknar dock en Didrikson, lite iaf. Reflexen där bak fick jag oxå skippa, men priset var bra - rea, 599 kr :) Och färgen? Röd så klart ;)

Hittade ingen bild på internet på den, men den liknar denna. Min har dock päls i luvan :D
Riktigt varm och go är den, jag har redan testat den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0