Basket

Idag har jag & Claes varit på basketmatchen mellan Borås Basket och Norrköping. Jag vann ju biljetter till denna match, och blev glad när jag fick med mig Claes som sällskap. Det var en bra match, synd bara att Norrköping vann. Norrköping fick sina poäng enklare än Borås. Lite surt sådär. En jämn match i övrigt, som slutade 84-89. Grym coach de har i Borås basket ;) Jag undrar var han jobbar och vem han delar arbetsrum med? Hahaha. Hann iaf smita ner och krama om Patrick (coachen) och få spelarnas autografer åt Claes barn. Jag saknade så klart min favoritbasketspelare Fredrik Andersson som var sjuk ;)

Min första basketmatch gav alltså mersmak! Jag kommer absolut att sitta på läktaren fler gånger!



(För er som inte vet det så är jag kollega med coachen och vi delar arbetsrum.
F Andersson är en fd elev.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0