Skön seger

Först AW på Babbel ikväll, därefter Borås basket - Solna Vikings. Riktigt skön torsdagskväll. Och jag är fortfarande vaken! Jag som däckat vid nio varje kväll denna veckan!

Maten på Babbel var okej. Inte mer, inte mindre. Riktigt dyrt tyckte jag, eftersom jag inte brukar äta rätter som kostar 200 kr/styck.

Eftersom vi bara fick ha bordet på Babbel till 19.15 ca, drog jag, Ulla, Irene & Anna till Boråshallen för att heja på serieledarna (dvs Borås basket) efter maten. Vilken match! Skön seger för Borås; 118-99. Riktigt roligt var att båda mina fd elever (Fredrik och Hajzer) fick spela, och att Hajzer satte Borås sista två poäng. Skön känsla att veta, att de där två killarna, de har jag sett utvecklas sedan hösten 2008. Fredrik har blivit så oerhört duktig på plan, säkrare, hårdare, mer på. Jag gillar det jag ser. Nu låter jag som värsta basketproffset ;) haha. Hur som helst lär vi ha en glad coach i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0