Lucka 4 - Berätta om en person som du beundrar

Oj, det här var svårt! Hade jag varit barn hade jag skrivit om Malin Strömberg, en duktig simmerska från min moderklubb Österlen Sim.

Jag väljer mina föräldrar. Ja jag vet att det står en person, men de är ju faktiskt gifta så då räknas de som ett idag ;)

Även om livet går upp och ner så ger de inte upp. De jobbar båda hemma inom företaget. Hemma och hemma, de jobbar ju jämt, man ser inte röken av dem. Min pappa är arbetsnarkoman nummer ett. Han tar alltid på sig alldeles för mycket jobb och det drabbar så klart honom själv i slutändan. Jag gillar det inte, men känner ändå att jag är glad när han klarar av det han tar sig för. Mamma har gått kurser för att lära sig hemsidor, och har sedan gjort båda våra hemsidor. Jag tror inte att detta varit möjligt om inte hon varit den hon är - en lugn människa som är väldigt teknisk. Det är mamma som är den tekniska i vår familj.

Sedan beundrar jag ju dem självklart eftersom att de lyckats uppfostra mig ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Fin blogg du har Jenny

Kram

2011-12-05 @ 09:11:25
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0