Lucka 3 - Berätta om din bästa vän

Den person som står mig närmast är min syster Elin. Elin är den som får veta något nytt om mig först, i stort sett alltid vill säga.

Elin är 12 år yngre än mig, alltså 18. Hon går ekonomiprogrammet i Ystad, och jobbar extra som kassörska på Klockareboden, Klockis, ICA-affären i byhålan där jag bodde mina första år. Hon är lite längre än mig, och är mycket snyggare, enligt henne själv alltså ;)

Jag och Elin är väldigt lika, både i sätt och utseende. Jag känner igen så oerhört mycket i det hon gör och säger. När hon inte jobbar eller pluggar tycker hon om att köra bil, pussa på Jonas och skicka sms.

Det som gör att hon står mig närmast, är att vi är så pass lika. Jag bjuder på en bild på oss, från min 30-årsfest. Det är den enda nya bild jag har på oss. Ja jag vet, den är suddig och jag är onykter. So what :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0