Lucka 20 - Berätta om vad du önskar dig i julklapp

Egentligen önskar jag mig ingenting, men om man nu "tvunget" vill köpa något så står Snö of Sweden-smycken högt upp på listan. De är enkla och snygga. Jag använder sällan andra smycken än deras armband (elastiska) i kombination med mitt guldhalsband och guldörhängen. 

Jag hade önskat att man kunde säga att man önskade sig fred på jorden, bort med religioner samt att fattigdomen försvann, och vips så var det fixat, men så enkelt är det självklart inte.

Sen har vi ju den där listan jag skrev i november, den är fortfarande högaktuell. Förutom cuttlebugen då ;) På den listan står en apoteksdisk överst. Visserligen har jag ingen plats nu, men seeeeeen. Den kommer att göra sig perfekt i mitt scraprum. Jag har lovat M att han åtminstone ska få två lådor. Det är ungefär så stor skillnaden är på oss. Jag behöver en sisådär 60 lådor, M behöver två, hahaha. (Nej, han har nog inte tänkt att fylla sina två lådor med scrapsaker, om det var nån som missförstod.)

Jag förstår att utifrån mina önskningar, är det smycken och en jordglob som är enklast att fixa. Inte fy skam. Man ska vara tacksam för det man får.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0