Lucka 12 - Berätta om någon som du saknar

Det är väl ganska så givet att M får dagens lucka, fast han nog egentligen inte vill ;). Jag respekterar hans ovilja att hamna på bloggen på bild, och vill inte lägga ut något direkt om vårt privatliv, men jag vill trots allt att "alla" mina läsare vet hur mycket han betyder för mig.

Det kvittar om det är 15 minuter sedan vi skiljdes åt eller om det gått 3 dagar, jag saknar honom lika mycket oavsett när det är. Det fina är att jag vet att det är ömsesidigt.

Han är min finis. Min yin. Min pusselbit. Hans hand som håller min hand bäst. Hans lugnande ord jag lyssnar bäst på.

Dessutom. Vår kycklinggryta är godast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0