Saga

Jag har blivit "moster" till en Saga! Nu när jag skriver "moster" så förstår ni att jag inte är barnets biologiska moster, men det är så att Sagas mamma o jag är tajta och kallar varandra för syster. Saga valde dock att stanna kvar i magen alldeles för länge, så jag hann åka hem innan hon föddes i tisdags. I lördags fick jag mms på morgonen, med en bild och texten God morgon moster J! <3 Då var hela min dag gjord :D

Detta foto kom med mmset (ja, mamman har godkänt korten på bloggen!):


Två andra foton på Saga, samma dag som hon föddes:

Nykläckt :)




Hur som helst så har jag gjort ett kort åt Saga + handlat fina kläder :) Vad tycks?




Saga har öppnat paketet, skickat sms och tackat så mycket och lovar att fota hur hon ser ut i kläderna när hon har vuxit i dem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0