Hawaiifesten

Hög tid att berätta om festen med hawaiitema! Det blev riktigt bra! Folk var så fina i sina kläder! Jag kommer inte att lägga ut bilder på folk, så det blir på dukning och maten och annat. Vi höll till i Tärby hembygdsgård utanför Fristad. Det är en bra lokal, billig och lagom. Hyr gärna den igen.

Det finns egentligen inte mycket att berätta, mer än att det var jag som fick fixa allt. Hon som jag hade festen med gjorde inte ett dugg. Blev besviken. Hon var inte ens på plats när gästerna kom... Hur som helst så var festen uppskattad av gästerna, fast de tyckte att det var tråkigt att hon inte hjälpte till. Jag hoppas att de berättar det för henne också, och inte bara för mig.

I present fick jag tex en Happy feet-behandling på Ciluette här i stan, biobiljett, smycken, presentkort på Lindex samt smågrejer. Jag blev nöjd. Ser fram emot fotbehandlingen, har bokat in det veckan före bröllopet! :)


Dukningen. Jag hade köpt servetter som matchade gardinerna och dukarna!




Vi bjöd på kallskuret - rostbiff, kalkon och skinka med potatissallad och en massa andra goda tillbehör.


Till kaffet blev det morotskaka. Mums!


Mina presenter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0