Elin 18 år

Förra söndagen fyllde min lillasyster Elin 18 år. Helt sjukt - nyss var hon ju liten, kröp på mitt golv, sminkade sig med mitt avlagda smink, somnade i mitt knä, kallade mig för Nenny, drog Dahlman i skägget och katten i svansen, älskade god nattsaga och gick i förskoleklass!

Elin & Jonas kom upp helgen innan födelsedagen. De ville till Ullared och Liseberg (surprise? Nä!). Elin fick sina presenter i förväg, det blev 2 st Snö of Sweden-armband (ett gulaktigt och ett aprikost) och ett knivset. Hon blev nöjd. Kortet blev ett crisscrosskort, mitt första. Jag gillade att göra det! Funderar på att göra sådana julkort i år. Får se hur mycket tid jag har på mig, det är mycket nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0