Buggträning

I måndags började jag & Dan att parträna bugg. Det känns verkligen helt okej. Vi kommer att gå i en motionsgrupp nu i början, ev blir vi uppflyttade så att vi ska börja tävla senare, kanske redan nästa år. Idag var Dan dock hemma med VAB, så jag dansade med Terje istället (vars partner jobbade).

Igår bakade jag 5 kladdkakor och en laddning bröd. Dessutom tvättade jag, så jag var verkligen helt slut när jag stupade i säng strax före tio.

I morgon blir det the Ark på Liseberg. På fredag åker vi till Liseberg och dansar till Donnez. På lördag ska jag umgås med delar av släkten (visst låter det härligt! Jag har ju faktiskt släkt här uppe, både i Göteborg, Skövde & Falköping!), gissa var? På Liseberg ;) Ska inte klaga, har utnyttjat mitt årskort oerhört mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0