Helg

Äntligen helg. En vecka till o det är påsklov. Jag längtar. Jag är banne mig helt slut. Det är ingen hemlighet och jag skäms inte för att skriva det. Jag vet vad det beror på, så what to say.

Min handled klarar inte av buggen riktigt, måste uppsöka sjukgymnast :( Nåja, jag ska banne mig dansa så handleden får de fixa :D

Förra helgen var det bugg i dagarna tre - buggkväll på fredagen, Sannex i Boråsparken på lördagen och kurs på söndagen. Lövely. Har dessutom lärt mig lite slowfox. Det ser så sensuellt o snyggt ut om man kan.

Nu tänker jag alldeles strax gå och lägga mig. Jag har sovit ca 6 timmar varje natt denna veckan, känns i kroppen. Trevlig helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0