Valet

Jag spyr snart på allt tjat om valet. Seriöst. Jag är inte intresserad av fler reklamlappar i min hall! Jag har röstat (gjorde det första dagen det gick, 1 sept) och kommer ju uppenbarligen inte kunna göra nåt åt det nu iaf. Hade inte velat rösta annorlunda ändå så. Idag har det sprungit runt en massa "nissar" som delat ut reklam här i området. Stor suck!

Ännu större suck när jag ser att tv3 ska ha ännu ett program med en av de i särklass drygaste människorna, Anna Anka. Tur man själv kan välja vad man vill titta på...

Idag har jag hämtat ett paket från USA! Beställde dies mm på ShopRememberWhens rea om ni minns?! Så nöjd :) Här kommer en bild på de dies jag köpte:


Ett alfabet och 6 olika figurer (=dies).
Total kostnad inkl frakt knappt 400 svenska kronor. Aj löv rea.
För er som inte är "i branschen" kostar en figur ca 150 kr i Sverige, och ett alfabet kostar nära på 1000 kr.


Kommentarer
Postat av: Anonym

wiii... pysseldejt soon då? :P och försökte sossarna köpa dig med en tårtspade också eller vad det nu var?

2010-09-14 @ 08:05:52
Postat av: Marie D

Finfina dies!!! Vilket alfa är det?? Jag hoppas INNERLIGT att mitt paket hinner dimpa ner före vi ska pyssla den 25:e.....



Ooooom du skulle ångra dig kan du faktiskt rösta på söndag. Då räknas inte din första röst!

2010-09-14 @ 08:41:22
URL: http://marie71.blogspot.com
Postat av: Jenny

Det blev det alfabetet som du sa marie! kommer inte ångra mig!



tårtspade har jag inte fått nån. o vill inte ha nån heller! fast jag o eleverna diskuterade att toapapper med reklam av SD vore fint... garvar o hoppas att ni fattar va vi menade

2010-09-14 @ 16:54:04
URL: http://eisblume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0