Uppdatering av veckans måsten

I början av veckan skrev jag om lite måsten jag hade denna veckan.
Hur har det då gått?
Här är resultatet:

# Handla på ShopRememberWhens 70%iga rea. Fixat den 31 augusti!

# Simma åtminstone ett pass. Check!

# Gå ifrån jobbet före kl 17 minst en dag. Inte en, inte två, inte tre utan fyra dagar!!!! Jag har helt och hållet jobbat tiderna som står på mitt schema! Jag börjar bli bra på det här, haha.

# Börja på att skriva lektionsplaneringar på datorn, inkl elevövningar, eftersom vi använder smart boards på jobbet. Fixat en googlegrupp där jag lägger upp planeringar, mål, läxor osv. Övrig tid har gått till att sätta ihop och kopiera olika övningshäften. Ett måste som hänger med till nästa vecka med andra ord, googlegruppen kändes viktigare just nu.

# Lämna in mobilen. Igen... Fixade jag igår, har nu pappas gamla igen. Skynda dig hem T700!

# Sova minst 7 timmar varje natt. Man kan inte lyckas med allt. Här var jag nog lite väl optimistisk. Har sovit 7 timmar en natt, resterande ca 6 tim/natt (vilket är en klar förbättring ändå!) och i natt hela 8 timmar.

# Köpa jeans. Nej, se det gick inte heller vägen. Men jag kom hem med ett par svarta Converseskor istället, räknas det?! ;)


Summa summarium tycker jag väl ändå att jag lyckats ganska bra denna vecka. Jag har fått mycket gjort här hemma och jobbet rullar på.


Kommentarer
Postat av: Carita

Klart converse räknas ;) Det är världens bästa sko!!

2010-09-05 @ 10:37:12
URL: http://blacklion.blogg.se/
Postat av: Sanna M

Hejs, snubblade över din blogg, tänker kika runt lite!



Brukar du sova dåligt, eller? Inte bra. Jag älskar att sova, dock har jag småbarn och en valp, så ibland blir det inte så mycket av den varan!

2010-09-05 @ 13:43:03
URL: http://shakta.blogg.se/
Postat av: Marie D

Converse!! Vilka tonårsminnen!!! :-) Vad blev det shoppat på Remember When???

2010-09-09 @ 09:21:48
URL: http://marie71.blogspot.com
Postat av: Jenny

Handlade en del på srw, blev alfabetet o lite blandade dies. o förvaring till dem.

2010-09-09 @ 20:22:59
URL: http://eisblume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0